En 8-åring ska inte flyga ensam!

Har jobbar 6-15 idag (som vanligt) och under dagen skedde både roliga och tråkiga saker. Förstår inte att folk orkar gå runt och vara bittra och griniga hela dagarn och tyvärr blir det ju så att det smittar av sig på omgivningen oxå!

Hamnade även i en lite hetsig diskussion med Julias pappa...alltid lika roligt!
Det är nämligen så att han kanske ska flytta, ännu längre bort än vad han redan gör. Inga problem för mig, Julia är van att inte träffa honom så ofta. Det är inte det som är problemet!

Problemet är att han tycker att Julia nu är tillräckligt stor för att flyga själv!!!! GLÖM DET!!

Enligt honom skulle det funka bra, hon skulle ju få en ledsagare med sig men jag tycker inte att det är tillräckligt!
Jag kanske är jätte fjantig och överbeskyddande men jag tänker inte ge mig!
En 8-åring ska inte flyga ensam!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Nae, 8 är lite ungt. När hon börjar gå hem själv från skolan och klarar av att vara hemma lite ensam. Då kan hon nog flyga själv.

2009-03-12 @ 19:00:39
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet inte... det beror ju på åttaårignen också.

Jag förstår hur du känner!

2009-03-12 @ 20:24:13
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Sofia

hmmmm.... ja..... svårt....

lite för liten men samtidigt ska hon ju få träffa pappsen, även fast jag inte står på hans sida.

Vart flyttar han?

puss på tutten ;-)

2009-03-13 @ 06:38:35
Postat av: Johanna

Sofia: Han ska flytta till Helsingborg (antagligen)

2009-03-13 @ 14:06:25
URL: http://chippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0