Gamla bilder

Det blev llite shopping idag som planerat, men jag köpte inget av det jag tänkt men men. Skulle köpa jeans till mig och vårskor till Oliver, men vi kom hem med ett par svart kilklackar till mig och även ett par träningsbyxor( läs mysbyxor) till mig =)

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och kollar igenom alla deras bilder på datorn och hittade massa söta bilder på barnen. Så jag tänkte lägga upp några. Det fanns många många fler som jag skulle vilja lägga upp men eftersom det är massa släkt och vänner med på det flesta bilderna så väljer jag att strunta i dom.






















Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

OW, så söta barn du har. Den första på Julia är ju helt underbar !



Min mobil dog tidigt ikväll. Hade glömmt att ladda den... :( Men ringer när jag vaknat i morgon. Natti

2009-03-22 @ 00:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0