Min lördag

Nu är det färdig städat här hemma, allt är skinande rent förutom jag själv och barnen men det ska ordnas det med! =)

Idag kommer jag ha huset fullt hela dagen. Om ungefär 1 timme kommer Manges föräldrar och farföräldrar hit för att hälsa på. Dom bor ganska långt bort så dom har inte möjlighet att träffa Oliver så ofta. Synd att Mange inte kan vara hemma bara, han var tvungen att jobba.
Sen kommer mina föräldrar och mormor hit på middag. Ska bli mysigt!

Vi ska äta bacon inlindad kyckling med ris, så nu sitter jag här och längtar =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gott det lät med bacon-inlindad kyckling!

Det får du gärna bjuda på någon gång =)

2009-03-15 @ 00:17:00
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Jenny Kullin

Heluu, jag somnade direkt när alla gått igår. Ringer på rasten. Kram

2009-03-15 @ 04:56:43
URL: http://jennykullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0