söndag

Dagen har spenderats i sängen, har legat och slappat och kollat på film. Jätteskönt.
Fast tyvärr så somnade jag vilket resulterade i en huvudvärk plus kommande sömnproblem ikväll. Men men jag får skylla mig själv.

Idag blev jag riktigt irriterad på Mange! Han och jag låg och tittade på Twilight och hela filmen igenom låg han och klagade
-Men åhhh vilka dåliga skådespelare
-Men åhhh vilka dåliga specialeffekter
-Men åhhh vilken skitfilm

Men kolla inte då då!

Visst man kan inte ha samma smak när det gäller allting men han var inte tvungen att titta. Jag hade nog snarare bara blivit nöjd om han gått därifrån.
Då hade jag kunnat dregla ifred =)

Imorgon är det tyvärr måndag och ny arbetsvecka =(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du tror inta att alla dessa "dåliga" saker kan ha att göra med att han vet att du dregglar...

Dom erkänner ju sällan att dom bryr sig...

Du kanske inte ska vara så hård mot honom...



Varför tror du annars att alla mina Bsb skivor ligger i bilen.. ;)

2009-03-17 @ 13:27:31
Postat av: Johanna

Dreglar? JAG??? Skulle aldrig hända! =D

2009-03-17 @ 16:43:00
URL: http://chippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0