Barnfri torsdag

Vi var ju på vårdcentralen tidigare idag och där fick vi beskedet öroninflammation i båda öronen! Min stackars tjej...inte konstigt att hon mådde dåligt!

Nu har mina föräldrar precis hämtat barnen, dom ska sova där inatt eftersom både Mange och jag jobbar imorgon då det är röd dag.
 Det finns säkert dom som tycker att jag är hemsk som lämnar bort henne när hon är sjuk...men sån är jag, det är bara att gilla läget! ;-)
Nää skämt åsido...det var bestämt sen länge och jUlia ville verkligen åka dit och mina föräldrar hade inga problem med det.
Tror inte dom riktigt har kommit över förlusten efter Julia när vi flyttade därifrån ( vi bodde hemma hos dom tills Julia var ca 2 år)

Har fått schemat för nästa vecka nu...mycket bra jobbat E! =)

Nä nu är det dags att utfodra hanen min!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ähs, det är ingen skillnad på att vara hemma o sjuk, än att vara hemma o sjuk hos mormor och morfar (eller ja, hon kanske blir mer bortskämd där ;) )



Önskar jag kunde säga bra jobbat E för nästa vecka också...

=)

2010-04-01 @ 22:12:18
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0