God morgon!

Idag blir det VAB för min del, hade verkligen hoppats på att få jobba en hel vecka på raken. 5 dagar är verkligen inget vanligt i detta hemmet men så blev det inte.
Julia har snorat och hostat i ett par dagar, igår började hon klaga på halsont och öronvärk men hon brukar försöka dra till med sånt när hon inte har lust att gå till skolan så dte var inget jag eller Mange tog så allvarligt på men så nu när jag skulle väcka henne avr hon redan vaken och låg och yrade i sängen med över 40 graders feber =(
Så nu har jag ringt alla viktiga samtal till jobbet och skolan, ska även ringa dagis om en stund oxå eftersom jag behåller Oliver hemma oxå. Vill inte lämna Julia hemma själv med så hög feber när jag lämnar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0