personalfest!

I tisdags hade vi personalfest tillsammans med 2 andra restauranger. Riktigt roligt hade vi! Gick direkt hem till underbara C efter jobbet och gjorde iordning mig där samt förkrökade lite.
I början på festen var det inte speciellt bra drag men det är som vanligt, men sen kom vi igång!

Kom hem strax efter kl 2 och då var det direkt i säng eftersom jag skulle börja jobba på förmiddagen igen.
Och det var inget roligt arbetspass, mina fötter mådde verkligen inget bra! Var nära på att börja gråta ett flertal ggr under dagen men jag klarade det! =)

Det blev inga bilder tagna av mig under kvällen men tyvärr var det andra som var framme med kamerorna och lagt upp massa hemska bilder på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0