Helgen som flög förbi!

Lördagskvälllen blev precis så lyckad som jag trodde den skulle bli! Och kors i taket...jag fick i mig en vinare, jag avskyr ju vin men denna slank minsann ner, och fort gick det! Vilket jag fick känna av idag :)
Jenny slängde även ihop lite fyllemat till oss på natten...kycklingwok är ALDRIG fel oavsett tidpunkt!

Kom hem vid 3 tiden (tror jag) men det tog ett tag innan jag somnade, sen väcker Mange mig vid halv 8 *morr* jättepigg och jobbig! =)
Han ville gå på bio och så fick det bli. Det är inte ofta han vill så det var bara att ta tillfället i akt.
Vi såg Avatar och jag måste erkänna att jag inte blev så imponerad! Visst, snygg film, bra effekter och en fin historia men näää! =)

Men det  var väldigt mysigt att umgås bara han och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0