Förlåt!

Jag vet! Jag är sämst på att blogga, har egentligen hela tiden massor att skriva om men det blir aldrig av. Ska försöka bättra mig.

Men jag kan ju köra en liten update om vad som händer och sker
Jobbet: Upp och ner hela tiden, tycker faktiskt det är roligt just nu men tyvärr så kommer ju mina och barnens sjukdomar i vägen lite för ofta! Det går halsfluss på dagis nu så nu går vi bara och väntar.
Personalfest på tisdag nästa vecka! Ska bli riktigt roligt...men som vanligt har jag ju klädproblem men sån är jag =)
Fick reda på idag att jag blev framröstad till månadens medarbetare i mars av alla managers på jobbet. Superkul, känns som att allt slit är lite mer värt då! Alltid kul att känna sig uppskattad!

Bröllopet: Just nu är det lugnt på planeringsfronten, det mesta är gjort och det som är kvar är för tidigt att börja med nu. Det är mycket som inte kan göras heller innan alla inbjudna har OSA:t *fatta vinken* ;-)
Det är ganska kul att dom första som svarade var mitt ex och hans nya flickvän!

Nu är det dags att väcka Mange. Det är tydligen en såååå viktig fotbollsmatch på tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0