ledig tisdag

Jag älskar att vara ledig mitt i veckan! Är faktiskt lite avundsjuk på dom som inte jobbar mån-fre, å andra sidan jobbar ju dom helger och det kan jag ju inte påstå att jag vill göra. Men hade jag haft råd skulle jag gärna gå ner på att jobba 4 dagarsveckor...utan problem. Jag och E pratade om det igår när vi irrade omkring med bilen igår i Hallunda, hur lyxigt det är att vara ledigt mitt i veckan.

Nu är jag nyss hemkommen från vårdcentralen där dom tog massa blodprover och klämde massor på mina fötter, knän och höfter...känner mig en aning mörbultad.
Gick därifrån med två remisser, en till en ortoped och en till en hudläkare som förhoppningsvis ska ta bort lite födelsemärken.

Nu blir det att hoppa in i duschen för att sen åka vidare in till stan för att göra en bodyscanning. Fick presentkort när jag var på bröllopsmässan, vet inte riktigt vad det är ännu förutom att dom scannar kroppen och ser hur mycket olika gifter och annat smått och gott man har i kroppen.
Vill man egentligen veta? Nej det tror jag inte?

Men nu är jag ju ändå inne på mitt lyxtema här mitt i veckan så varför inte?
Hade jag haft råd hade jag nog färgat håret och gjort en fransförlängning oxå men det får bli nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0